Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025
Zobacz więcej
W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:
Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej
Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)
Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”
Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”
Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.
Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.
W przypadku opóźnienia lekarza zaleca się cierpliwe oczekiwanie na swoją kolej. Jeśli opóźnienie jest znaczne lub masz ograniczony czas, skontaktuj się z rejestracją przychodni pod numerem telefonu +48 71 711 74 00, aby uzyskać informacje o przewidywanym czasie oczekiwania lub ewentualnie przełożyć wizytę.
Przychodnia EuroMediCare przy ul. Wejherowskiej świadczy usługi w ramach podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistycznej opieki ambulatoryjnej. W przypadku nagłych wypadków wymagających natychmiastowej pomocy medycznej, należy skontaktować się z numerem alarmowym 112 lub udać się do najbliższego szpitalnego oddziału ratunkowego.
Zaleca się odwołanie wizyty z odpowiednim wyprzedzeniem, aby umożliwić innym pacjentom skorzystanie z wolnego terminu.
Rejestracja czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–20:00.