Oferta naszej Przychodni
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Informacji dla Pacjentów udzieli Ci informacji o:
  • Przygotowaniu się do wizyty
  • Dostępnych metodach leczenia
  • Wykonywanych przez nas badaniach
  • Całym procesie leczenia
Lekarz
ikona telefon
REJESTRACJA SMS
ikona telefon
USŁUGI PRYWATNE
ikona telefon
USŁUGI NFZ
FAQ

Na stronie internetowej placówki nie ma informacji na temat oznaczeń ułatwiających orientację. Zaleca się skontaktowanie się z rejestracją pod numerem telefonu +48 71 711 74 00 w celu uzyskania szczegółowych informacji.

 

Nie, skierowania są dostępne zarówno w formie elektronicznej (e-skierowanie), jak i papierowej. E-skierowanie to elektroniczny odpowiednik tradycyjnego skierowania, który może być wystawiony na świadczenia takie jak ambulatoryjne świadczenia specjalistyczne, leczenie szpitalne czy badania diagnostyczne. Pacjent otrzymuje kod e-skierowania, który jest widoczny na Internetowym Koncie Pacjenta lub przesyłany SMS-em. Jeśli pacjent zgłosi taką potrzebę, e-skierowanie może być również wydrukowane w formie papierowej. (EuroMediCare)

Na stronie internetowej placówki nie ma informacji o przyjmowaniu pacjentów medycyny pracy poza kolejnością. Zaleca się skontaktowanie się z rejestracją pod numerem telefonu +48 71 711 74 00 w celu uzyskania szczegółowych informacji.

 

Aby uzyskać informację o dostępności lekarza, zaleca się skontaktowanie się z rejestracją placówki pod numerem telefonu +48 71 711 74 00 lub wysłanie wiadomości e-mail na adres info@euromedicare.pl. Personel rejestracji udzieli aktualnych informacji na temat obecności lekarzy.

 

Infolinia może nie mieć bezpośredniego połączenia z konkretną placówką ze względu na organizację systemu komunikacji. Jeśli placówka nie odpowiada na prośby przesyłane przez infolinię, zaleca się bezpośredni kontakt z przychodnią pod numerem telefonu +48 71 711 74 00 lub wysłanie wiadomości e-mail na adres info@euromedicare.pl. Można również skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej placówki.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub masz inne pytania, zachęcamy do kontaktu z przychodnią:
Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 07:00 – 20:00, sobota 09:00 – 14:00.(EuroMediCare)

 

Podstawowa Opieka Zdrowotna dla Ciebie

W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:

  • Wizyty u internisty
  • Wizyty pediatry
  • Opieki pielęgniarskiej

Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej

ikona info
Przypominamy

Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)

Jak złożyć deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu i pielęgrnairki – wskazówki
Krok 1

Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”

Krok 2

Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”

Krok 3

Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.

info icona

Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.

Wypełnij formularz, oddzwonimy
alt tekst
Aktualności z przychodni

Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025


Zobacz więcej

Uruchomiliśmy Portal Radiologiczny – Twoje wyniki badań obrazowych w zasięgu ręki


Zobacz więcej

Opieka Koordynowana w Przychodniach EuroMediCare jest już dostępna!


Zobacz więcej
ikna kontakt telefoniczny
Rejestracja SMS
ikona kontakt telefoniczny
usługi nfz
ikona kontakt telefoniczny
usługi prywatne