Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025
Zobacz więcej
W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:
Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej
Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)
Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”
Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”
Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.
Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.
Jeśli nie odebrałeś połączenia od lekarza w umówionym czasie teleporady, zalecamy niezwłoczny kontakt z rejestracją przychodni, aby ustalić możliwość ponownego kontaktu lub przełożenia wizyty.
Teleporady są realizowane w godzinach pracy rejestracji, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–20:00. Dokładny termin teleporady ustalany jest indywidualnie podczas rejestracji.
Tak, połączenia od lekarzy podczas teleporad mogą być wykonywane z numerów zastrzeżonych. Zalecamy odebranie wszystkich połączeń w umówionym czasie wizyty.
Przychodnia stara się informować pacjentów o opóźnieniach w wizytach, jednakże w przypadku nieprzewidzianych sytuacji mogą wystąpić opóźnienia bez wcześniejszego powiadomienia. Zalecamy przybycie na wizytę kilka minut przed umówionym czasem i cierpliwe oczekiwanie w przypadku opóźnień.