Oferta naszej Przychodni
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Informacji dla Pacjentów udzieli Ci informacji o:
  • Przygotowaniu się do wizyty
  • Dostępnych metodach leczenia
  • Wykonywanych przez nas badaniach
  • Całym procesie leczenia
Lekarz
ikona telefon
REJESTRACJA SMS
ikona telefon
USŁUGI PRYWATNE
ikona telefon
USŁUGI NFZ
Podstawowa Opieka Zdrowotna dla Ciebie

W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:

  • Wizyty u internisty
  • Wizyty pediatry
  • Opieki pielęgniarskiej

Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej

ikona info
Przypominamy

Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)

Jak złożyć deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu i pielęgrnairki – wskazówki
Krok 1

Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”

Krok 2

Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”

Krok 3

Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.

info icona

Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.

FAQ

Jeśli nie odebrałeś połączenia od lekarza w umówionym czasie teleporady, zalecamy niezwłoczny kontakt z rejestracją przychodni, aby ustalić możliwość ponownego kontaktu lub przełożenia wizyty.

 

Teleporady są realizowane w godzinach pracy rejestracji, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–20:00. Dokładny termin teleporady ustalany jest indywidualnie podczas rejestracji.

 

Tak, połączenia od lekarzy podczas teleporad mogą być wykonywane z numerów zastrzeżonych. Zalecamy odebranie wszystkich połączeń w umówionym czasie wizyty.

 

Informacje o zmianach w grafiku lekarzy można uzyskać:
  • Kontaktując się telefonicznie z rejestracją pod numerem +48 71 711 74 00.(OSOZ)
  • Wysyłając SMS na numer 501 399 303 z zapytaniem o dostępność lekarza.
  • Odwiedzając stronę internetową przychodni:

Przychodnia Wrocław Zatorska

 

 

Przychodnia stara się informować pacjentów o opóźnieniach w wizytach, jednakże w przypadku nieprzewidzianych sytuacji mogą wystąpić opóźnienia bez wcześniejszego powiadomienia. Zalecamy przybycie na wizytę kilka minut przed umówionym czasem i cierpliwe oczekiwanie w przypadku opóźnień.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub masz inne pytania, zachęcamy do kontaktu z przychodnią:
Przychodnia znajduje się przy ul. Zatorskiej 55a, 51-215 Wrocław.(EMC Szpitale)

 

Wypełnij formularz, oddzwonimy
alt tekst
Aktualności z przychodni

Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025


Zobacz więcej

Uruchomiliśmy Portal Radiologiczny – Twoje wyniki badań obrazowych w zasięgu ręki


Zobacz więcej

Opieka Koordynowana w Przychodniach EuroMediCare jest już dostępna!


Zobacz więcej
ikna kontakt telefoniczny
Rejestracja SMS
ikona kontakt telefoniczny
usługi nfz
ikona kontakt telefoniczny
usługi prywatne