Oferta naszej Przychodni
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Informacji dla Pacjentów udzieli Ci informacji o:
  • Przygotowaniu się do wizyty
  • Dostępnych metodach leczenia
  • Wykonywanych przez nas badaniach
  • Całym procesie leczenia
Lekarz
ikona telefon
REJESTRACJA SMS
ikona telefon
USŁUGI PRYWATNE
ikona telefon
USŁUGI NFZ
FAQ

Jeśli Twoja wizyta została odwołana przez placówkę, zalecamy skontaktowanie się z rejestracją w celu ustalenia nowego terminu. Możesz to zrobić:

 

Rejestracji można dokonać na kilka sposobów:

Tak, zaleca się zgłoszenie się do rejestracji przed planowanym badaniem w celu potwierdzenia obecności oraz uzupełnienia ewentualnych formalności.

 

Czas oczekiwania na wyniki badań zależy od rodzaju wykonanego badania:
  • Badania obrazowe: płyta z obrazem jest wydawana zaraz po wyjściu z pracowni, natomiast kompletny opis jest dostępny do 7 dni roboczych.(ZnanyLekarz)
  • Badania laboratoryjne: czas oczekiwania na wyniki może się różnić w zależności od rodzaju badania; szczegółowe informacje można uzyskać w laboratorium lub rejestracji.

 

Kolejność przyjęć pacjentów zależy od rodzaju umówionej wizyty:
  • Wizyty na umówioną godzinę: pacjenci są przyjmowani zgodnie z harmonogramem.
  • Wizyty bez umówionego terminu: pacjenci są przyjmowani w kolejności zgłoszeń.
W przypadku opóźnień lub wątpliwości zaleca się skontaktowanie się z rejestracją.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub masz inne pytania, zachęcamy do kontaktu z przychodnią:
Przychodnia znajduje się przy ul. Pilczyckiej 144–148, 54-144 Wrocław.(Centrum Chirurgii Małoinwazyjnej)
Podstawowa Opieka Zdrowotna dla Ciebie

W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:

  • Wizyty u internisty
  • Wizyty pediatry
  • Opieki pielęgniarskiej

Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej

ikona info
Przypominamy

Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)

Jak złożyć deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu i pielęgrnairki – wskazówki
Krok 1

Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”

Krok 2

Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”

Krok 3

Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.

info icona

Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.

Wypełnij formularz, oddzwonimy
alt tekst
Aktualności z przychodni

Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025


Zobacz więcej

Uruchomiliśmy Portal Radiologiczny – Twoje wyniki badań obrazowych w zasięgu ręki


Zobacz więcej

Opieka Koordynowana w Przychodniach EuroMediCare jest już dostępna!


Zobacz więcej
ikna kontakt telefoniczny
Rejestracja SMS
ikona kontakt telefoniczny
usługi nfz
ikona kontakt telefoniczny
usługi prywatne