Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025
Zobacz więcej
Jeżeli Twoja wizyta została odwołana przez przychodnię, skontaktuj się z rejestracją telefonicznie (+48 71 711 74 00) lub za pomocą SMS (501 399 303), aby umówić nowy termin wizyty. Nowy termin nie jest ustalany automatycznie.
O nieobecności lekarza możesz dowiedzieć się telefonicznie, kontaktując się z rejestracją (+48 71 711 74 00), wysyłając SMS (501 399 303), lub sprawdzając informacje na stronie internetowej placówki euromedicare.pl.
Jeżeli oczekiwanie na wizytę u specjalisty znacząco się przedłuża, zgłoś się do recepcji przychodni, aby uzyskać szczegółowe informacje o przyczynach opóźnienia. W razie potrzeby możliwe jest przełożenie wizyty na inny termin.
Czas oczekiwania może się wydłużyć z powodu nagłych przypadków medycznych, wydłużenia czasu konsultacji poprzednich pacjentów lub innych nieprzewidzianych okoliczności. Przychodnia dokłada wszelkich starań, by minimalizować opóźnienia.
W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:
Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej
Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)
Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”
Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”
Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.
Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.