Oferta naszej Przychodni
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Informacji dla Pacjentów udzieli Ci informacji o:
  • Przygotowaniu się do wizyty
  • Dostępnych metodach leczenia
  • Wykonywanych przez nas badaniach
  • Całym procesie leczenia
Lekarz
ikona telefon
REJESTRACJA SMS
ikona telefon
USŁUGI PRYWATNE
ikona telefon
USŁUGI NFZ
FAQ

Jeżeli Twoja wizyta została odwołana przez przychodnię, skontaktuj się z rejestracją telefonicznie (+48 71 711 74 00) lub za pomocą SMS (501 399 303), aby umówić nowy termin wizyty. Nowy termin nie jest ustalany automatycznie.

 

O nieobecności lekarza możesz dowiedzieć się telefonicznie, kontaktując się z rejestracją (+48 71 711 74 00), wysyłając SMS (501 399 303), lub sprawdzając informacje na stronie internetowej placówki euromedicare.pl.

 

Jeżeli oczekiwanie na wizytę u specjalisty znacząco się przedłuża, zgłoś się do recepcji przychodni, aby uzyskać szczegółowe informacje o przyczynach opóźnienia. W razie potrzeby możliwe jest przełożenie wizyty na inny termin.

 

Czas oczekiwania może się wydłużyć z powodu nagłych przypadków medycznych, wydłużenia czasu konsultacji poprzednich pacjentów lub innych nieprzewidzianych okoliczności. Przychodnia dokłada wszelkich starań, by minimalizować opóźnienia.

 

Jeżeli lekarz ma zaplanowaną nieobecność (urlop lub chorobę), placówka kontaktuje się z pacjentem, aby zaproponować inny termin wizyty lub możliwość konsultacji z innym specjalistą. Możesz również samodzielnie skontaktować się z rejestracją, by ustalić dogodny termin.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z przychodnią:
Adres: ul. Krzywoustego 290, 51-312 Wrocław

 

Podstawowa Opieka Zdrowotna dla Ciebie

W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:

  • Wizyty u internisty
  • Wizyty pediatry
  • Opieki pielęgniarskiej

Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej

ikona info
Przypominamy

Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)

Jak złożyć deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu i pielęgrnairki – wskazówki
Krok 1

Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”

Krok 2

Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”

Krok 3

Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.

info icona

Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.

Wypełnij formularz, oddzwonimy
alt tekst
Aktualności z przychodni

Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025


Zobacz więcej

Uruchomiliśmy Portal Radiologiczny – Twoje wyniki badań obrazowych w zasięgu ręki


Zobacz więcej

Opieka Koordynowana w Przychodniach EuroMediCare jest już dostępna!


Zobacz więcej
ikna kontakt telefoniczny
Rejestracja SMS
ikona kontakt telefoniczny
usługi nfz
ikona kontakt telefoniczny
usługi prywatne