Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025
Zobacz więcej
W Przychodni EuroMediCare w Bierutowie pacjenci są przyjmowani zgodnie z harmonogramem ustalonym podczas rejestracji. Jeśli masz umówioną wizytę na konkretną godzinę, zaleca się przybycie kilka minut wcześniej i zgłoszenie się w rejestracji. W przypadku wizyt bez wcześniejszej rejestracji, pacjenci są przyjmowani według kolejności zgłoszeń.
Wyniki badań można odebrać osobiście w placówce lub skontaktować się telefonicznie z rejestracją pod numerem +48 71 71 17 400 (usługi NFZ) lub +48 71 71 17 411 (usługi prywatne). W przypadku niektórych badań, takich jak badania obrazowe, płyta z obrazem jest wydawana zaraz po wyjściu z pracowni, natomiast kompletny opis jest dostępny do 7 dni roboczych.
Tak, Przychodnia EuroMediCare oferuje możliwość uzyskania e-recepty bez konieczności osobistej wizyty. Można to zrealizować poprzez teleporadę, podczas której lekarz może wystawić e-receptę, e-zwolnienie, postawić diagnozę oraz omówić wyniki badań. (EuroMediCare)
W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:
Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej
Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)
Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”
Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”
Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.
Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.