Oferta naszej Przychodni
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Informacji dla Pacjentów udzieli Ci informacji o:
  • Przygotowaniu się do wizyty
  • Dostępnych metodach leczenia
  • Wykonywanych przez nas badaniach
  • Całym procesie leczenia
Lekarz
ikona telefon
REJESTRACJA SMS
ikona telefon
USŁUGI PRYWATNE
ikona telefon
USŁUGI NFZ
FAQ

Aby umówić się na teleporadę w ramach NFZ z internistą, pediatrą lub lekarzem specjalistą, możesz skorzystać z następujących opcji:
Podczas teleporady możesz otrzymać e-receptę, e-zwolnienie, diagnozę oraz omówić wyniki badań .

Przychodnia EuroMediCare przy ul. Daszyńskiego 2A świadczy usługi w godzinach:(LUX MED)
  • Poniedziałek – piątek: 07:00 – 19:00
W przypadku nagłych zachorowań lub pogorszenia stanu zdrowia poza standardowymi godzinami pracy, pacjenci mogą skorzystać z nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej w Poradni EuroMediCare w Sycowie przy ul. Oleśnickiej 25 .(EuroMediCare)

 

Tak, przy Przychodni EuroMediCare przy ul. Daszyńskiego 2A w Oleśnicy dostępny jest parking dla pacjentów .(LUX MED)

 

Tak, pacjenci umawiający wizyty poprzez platformę ZnanyLekarz otrzymują przypomnienia o zbliżających się terminach wizyt . Dodatkowo, w przypadku rejestracji telefonicznej lub online, zaleca się potwierdzenie terminu wizyty bezpośrednio z placówką.(ZnanyLekarz)

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub masz inne pytania, zachęcamy do kontaktu z przychodnią:
  • Telefonicznie: +48 71 71 17 400 (usługi NFZ) lub +48 71 71 17 411 (usługi prywatne)
  • Mailowo: info@euromedicare.pl
  • Adres placówki: ul. Ignacego Daszyńskiego 2A, 56-400 Oleśnica(Kliniki.pl)
Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 07:00 – 19:00 .

 

Podstawowa Opieka Zdrowotna dla Ciebie

W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:

  • Wizyty u internisty
  • Wizyty pediatry
  • Opieki pielęgniarskiej

Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej

ikona info
Przypominamy

Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)

Jak złożyć deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu i pielęgrnairki – wskazówki
Krok 1

Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”

Krok 2

Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”

Krok 3

Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.

info icona

Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.

Wypełnij formularz, oddzwonimy
alt tekst
Aktualności z przychodni

Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025


Zobacz więcej

Uruchomiliśmy Portal Radiologiczny – Twoje wyniki badań obrazowych w zasięgu ręki


Zobacz więcej

Opieka Koordynowana w Przychodniach EuroMediCare jest już dostępna!


Zobacz więcej
ikna kontakt telefoniczny
Rejestracja SMS
ikona kontakt telefoniczny
usługi nfz
ikona kontakt telefoniczny
usługi prywatne