Oferta naszej Przychodni
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Informacji dla Pacjentów udzieli Ci informacji o:
  • Przygotowaniu się do wizyty
  • Dostępnych metodach leczenia
  • Wykonywanych przez nas badaniach
  • Całym procesie leczenia
Lekarz
ikona telefon
REJESTRACJA SMS
ikona telefon
USŁUGI PRYWATNE
ikona telefon
USŁUGI NFZ
FAQ

Tak, Przychodnia EuroMediCare w Sycowie świadczy usługi w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej. Pomoc medyczna dostępna jest:(EuroMediCare)
W ramach tej opieki udzielane są porady ambulatoryjne, telefoniczne oraz, w uzasadnionych przypadkach, wizyty domowe. Z pomocy można skorzystać w przypadku nagłego zachorowania lub pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących bezpośrednie zagrożenie życia, a oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ mogłoby wpłynąć niekorzystnie na zdrowie. (EuroMediCare, EuroMediCare)

Tak, w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej, Przychodnia EuroMediCare w Sycowie przyjmuje pacjentów również w weekendy. Usługi te są dostępne całodobowo w soboty, niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy. (EuroMediCare, EuroMediCare)

 

Najlepsze sposoby kontaktu z Przychodnią EuroMediCare w Sycowie to:
  • Telefonicznie:
    • Usługi NFZ: +48 71 71 17 400
    • Usługi prywatne: +48 71 71 17 411
  • Rejestracja telefoniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–18:00. (EuroMediCare)
  • Mailowo:
  • Osobiście:
    • Adres: ul. Oleśnicka 25, 56-500 Syców(EuroMediCare)
    • Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 7:00–18:00 (EuroMediCare)
Dodatkowo, istnieje możliwość wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej przychodni. (EuroMediCare)

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub masz inne pytania, zachęcamy do kontaktu z przychodnią.
Podstawowa Opieka Zdrowotna dla Ciebie

W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:

  • Wizyty u internisty
  • Wizyty pediatry
  • Opieki pielęgniarskiej

Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej

ikona info
Przypominamy

Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)

Jak złożyć deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu i pielęgrnairki – wskazówki
Krok 1

Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”

Krok 2

Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”

Krok 3

Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.

info icona

Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.

Wypełnij formularz, oddzwonimy
alt tekst
Aktualności z przychodni

Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025


Zobacz więcej

Uruchomiliśmy Portal Radiologiczny – Twoje wyniki badań obrazowych w zasięgu ręki


Zobacz więcej

Opieka Koordynowana w Przychodniach EuroMediCare jest już dostępna!


Zobacz więcej
ikna kontakt telefoniczny
Rejestracja SMS
ikona kontakt telefoniczny
usługi nfz
ikona kontakt telefoniczny
usługi prywatne