Oferta naszej Przychodni
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami

Nasz Dział Informacji dla Pacjentów udzieli Ci informacji o:
  • Przygotowaniu się do wizyty
  • Dostępnych metodach leczenia
  • Wykonywanych przez nas badaniach
  • Całym procesie leczenia
Lekarz
ikona telefon
REJESTRACJA SMS
ikona telefon
USŁUGI PRYWATNE
ikona telefon
USŁUGI NFZ
FAQ

Tak, Przychodnia oferuje teleporady w ramach NFZ, dostępne dla internistów, pediatrów oraz lekarzy specjalistów. W trakcie teleporady można otrzymać e-receptę, e-zwolnienie, diagnozę oraz omówić wyniki badań. (EuroMediCare)

 

Wyniki badań można odebrać osobiście w placówce lub skontaktować się z rejestracją telefonicznie. Dodatkowo, pacjenci mogą korzystać z e-rejestracji dostępnej na stronie: (EMC Szpitale), gdzie mogą zarządzać swoimi wizytami i przeglądać wyniki badań.

Przychodnia EuroMediCare w Oleśnicy działa od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00–18:00. Poza tymi godzinami pacjenci mogą skorzystać z nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej w innych placówkach. Szczegółowe informacje na temat dostępnych placówek można znaleźć na stronie NFZ Wrocław: (NFZ Wrocław).(Log in or sign up to view, NFZ Wrocław)

Anulowanie wizyty w Przychodni EuroMediCare jest bezpłatne. Pacjenci mogą to zrobić telefonicznie, mailowo lub poprzez SMS, wysyłając wiadomość pod numer 501 399 303. (ZnanyLekarz, EuroMediCare)

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub masz inne pytania, zachęcamy do kontaktu z przychodnią:
  • Telefonicznie: +48 71 71 17 400 (usługi NFZ) lub +48 71 71 17 411 (usługi prywatne)
  • Mailowo: info@euromedicare.pl
  • Adres placówki: ul. 3 Maja 43–46A, 56-400 Oleśnica(EuroMediCare)
Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 07:00 – 18:00.

 

Podstawowa Opieka Zdrowotna dla Ciebie

W naszej przychodni możesz skorzystać z Podstawowej Opieki
Zdrowotnej (POZ) w ramach NFZ. Możesz skorzystać z:

  • Wizyty u internisty
  • Wizyty pediatry
  • Opieki pielęgniarskiej

Oferujemy także teleporady oraz podpowiadamy jak skorzystać z nocnej i świąteczej opieki medycznej

ikona info
Przypominamy

Każdy pacjent, który jest ubezpieczony w NFZ może bezpłątnie, 2 razy w roku, zmienić lekarza i pielęgniarkę POZ (np. gdy się przeprowadzi lub woli się leczyć w innej przychodni)

Jak złożyć deklarację wyboru lekarza pierwszego kontaktu i pielęgrnairki – wskazówki
Krok 1

Po wejściu na stronę Internetowego Konta Pacjenta ( IKP ) wejdź w „Moje konto”

Krok 2

Na dole strony, pod śródtytułem „Twoja Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)”, znaleźć właściwą pozycję i kliknąć „Wypełnij deklarację”

Krok 3

Po wybraniu placówki/przychodni Panie wybierają: lekarza, pielęgniarkę i położną, a Panowie lekarza i pielęgniarkę.

info icona

Deklaracje POZ
Deklaracje wyboru lekarza, pielęgniarki lub położnej podstawowej opieki zdrowotnej można składać również bezpośrednio w naszej placówce. Zapytaj w rejestracji.

Wypełnij formularz, oddzwonimy
alt tekst
Aktualności z przychodni

Jesteśmy Partnerem Strategicznym Dni Seniora 2025


Zobacz więcej

Uruchomiliśmy Portal Radiologiczny – Twoje wyniki badań obrazowych w zasięgu ręki


Zobacz więcej

Opieka Koordynowana w Przychodniach EuroMediCare jest już dostępna!


Zobacz więcej
ikna kontakt telefoniczny
Rejestracja SMS
ikona kontakt telefoniczny
usługi nfz
ikona kontakt telefoniczny
usługi prywatne